Knäsvag.

Har precis kommit hem från ett tungt möte. Eller, ett möte som jag trodde skulle vara tungt. Mötet gick hur bra som helst. Kul att prata med proffs. Då menar jag mötesproffs. Kanske borde förklara att det var ett dagismöte. Ahhh skit i det nu. Det är väl ingen av er som bryr sig.



# Geniet skickade mig ett sms idag. Jag garvade så att jag höll på att dö. Kan av vissa sekretesslagar mm inte publicera det här. Men om ni vill ha ett riktigt snuskigt sms så får ni höra av Er, så ska jag vidarebefordra det.



# Idag ska jag och träna med VBD3L. Träningen idag består av tvåmål, PP, och diverse namnlekar. På lördag så smäller det igen. Då är det ALE som vi ska tacklas med. Sist vi mötte Ale så blev det lite grinigt. Deras materialare/eller vad han nu va skällde ut mig mitt under matchen. Han tyckte att jag hånade dom. Varför skulle jag håna någon? Allt grundades i en duell där deras back flög 10 meter. Vi ledde då med ca 5 bollar. Eftersom jag tyckte att det var en helt ok tackling så sa jag.



Ni verkar inte ha kört lika hård försäsong som oss.



Han måste ha vetat att vår försäsong bestod av träning en gång i veckan. Då med löpning en kvart, och sedan fotboll i en timme. Annars fattar jag inte hur han kunde få det till ett hån.




# Hur kul är det egentligen att se två st backar spela bollen 17 gånger till varandra? Orkar snart inte se en match till med Falun. Ser ut som om man kan göra måndagskvällarna till veckans städdag. Tydligen så visar man bara Faluns matcher resten av året.



# Fick ett inlägg idag av en människa som verkligen måste känna mig rätt. Eller?



Ibland är du det charmigaste som finns. Du gör mig knäsvag. Knäsvag.




# Måste länka upp Malmgrens blogg nu. Jag älskar killens blogg. Har funderat på en sak. Var det möjligen hans gästspel på min blogg i julas som fick fart på han?



# Vaaaa är det fotboll på tv idag. Hmmm, nu fattar jag varför så många har ringt och sagt att dom är sjuka idag. Kanske blir småmål på träningen idag.


Kommentarer
Postat av: Göteborgaren

Ditt uttalande till materialaren kan både uppfattas som ironiskt och hånande. Det beror helt på hur man är lagd som person. Jag själv hade uppfattat det som ironiskt för sport är ju bara på lek/skoj, eller?

2008-02-06 @ 17:59:54
Postat av: Mona

Du, på måndag kan du ju se mina killar spela mot Caperio Täby. Då slipper du Falun :o)

Knäsvag? Hmmm... ja, jag har ju ingen aning om det.

Postat av: syrran

Härligt å få prata me proffs ;) antar att barnen sköter sig eftersom mötet gick bra :)

2008-02-06 @ 20:05:07
Postat av: Niklas Malmgren

Det kan hända det va gästspelet som gav blodad tand...

Har du kollat upp den 23e? Så jag vet om vi ska göra Avenyn osäkert... :-)

2008-02-07 @ 08:37:27
URL: http://nickem.blogg.se/
Postat av: Ingridiume

SMS? Nej tack
Fråga:
Han som skrev det där om knäsvag... spelar ni i samma lag eller? *funderar*
F.ö, kul att du läser hos mig.

2008-02-07 @ 21:10:28
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingrid: Jag skickar smeset till dig även om du inte vill det.

Allt kul att läsa hos dig......

2008-02-07 @ 21:58:37
Postat av: Mona

Jag tordes ju inte ens nämna sms:et.....

2008-02-08 @ 08:06:20
URL: http://monaspusselbit.blogg.se
Postat av: Jonasane

i love this page keep it up.

2008-08-21 @ 09:55:31
URL: http://jonasane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback