Semester.

Vilken Kastbollsmatch. Rena rama drömslutet. Kastboll när den är som bäst.



Har ni tänkt på hur tuff sporten E. Undrar hur länge en kille som Fredrik Ljungberg hade pallat? Divan hade nog hamnat i en gipsvagga efter en liten promenad på linjen. Måste säga att jag beundrar Kastbollsspelare. Trots att dom måste ha en burk klister på fingrarna för att fånga bollen.



# Pixbo-Dalen i finalen. Vilken höjdare. Önskar att jag kunnat se matchen live.



# Idag är det tre dagar sen jag lirade match. Kroppen värker fortfarande. Vad är det för fel på min kropp? Nej ni behöver inte svara på frågan. Jag vet tyvärr redan svaret.



# Hoppas att ni som läser här inte har fått samma virus som min blogg har fått. Jag har nu hittat källan. Några små insekter från Mullsjö hade fastnat på mitt tangentbord. Men nu ska allt vara bra igen. Synd att dom fick torsk mot Röke. Hela Sverige vill ju ha upp dom i SSL.  



# Snart så smäller det igen. Partille Dam som lirar i Damtvåan tar på söndag emot BlåGult. Förlåt Pixbo IBF. Ska bli roligt att se om det blir en följetång. Rätt eller fel. Lägger mig inte i det. Jag Tycker att båda lagen borde få gå upp en division.



# Pixbo tar hem Ligacupen. Guldet hamnar i Göteborg. Fan va Gött.



Just orkar jag inte bry mig om:


AIK VS Förbundet.

Dåliga Domare.

Min ostädade fyra.

Bankkontot.

Sundboms näsa.

Blogglistor.

Dom som tror att alla har vant sig med Kameravinkeln.



Kanske borde bry mig mer. Skriver tydligen som bäst när jag är grinig. Men jag orkar inte. Kommer att ta ställning till mitt bloggande i helgen. Just nu lutar det åt en lång semester eller att välja väg. Vill inte vara bitter. Om jag ska fortsätta så lutar det åt att skriva om Innebandyn i Göteborg och mitt liv.



Har nu surfat runt på diverse bloggar. Dom som jag upplever som bäst är dom som har en rolig närhet. Bloggarna som skriver om saker som dom har sätt, upplevt, eller enbart skön Ironi.


Så tack Gratjova, Limmet, Nordström, Kimmo, Jihde, Fasth, Ingrid, Zelèn, Eshan. Ni är bäst (just nu). Kommer jag bara i närheten av Er så lovar jag att jag kommer att bli supernöjd. Men jag är mil från Er.



Har bestämt mig.



JAG TAR SEMESTER SEMESTER JANUARI UT.

Om jag kommer tillbaka så lovar jag Er att jag ska vara en bättre bloggare.

Tack för en rolig tid.  


Kommentarer
Postat av: I i ume

Koppen
Klart man ska se matchen LIVE
Här kommer en inbjudan:
Hämtning på Alvik i värsta BMW:n
Entrébiljetter till dig kidzen och flickvännen.
Mat, dryck och boende (typ 100 meter från arenan)
Huset är stort, barnvakt under matchen?... nja... inte av mig men det fixar jag åt dig.

Ni kan stanna till den 30/1 då kan vi se Pool spöa WH ...

Postat av: Koppen

Ha ha ha. Låter roligt. Men jag hinner nog inte fixa nån flickvänn.

2008-01-24 @ 07:54:50
Postat av: Niklas Malmgren

Kastbollsspelare är tuffa killar... Och du koppen vet du hur stor den där bollen är???? Jag hade nog behövt både tejp och klister för att kunna greppa den... :-)

Kommer sakna dig om du lägger ner!

Lust dyka upp till sthlm 9e feb?

2008-01-24 @ 09:45:06
URL: http://nickem.blogg.se/
Postat av: Zellén

det går upp och ner med lusten... du lär få tillbaks den. Vem skall jag nu hacka på för stavningen? Jag orkar inte ens kommentera att du stavar Zellén med ett l och accenten åt fel håll... :-)

2008-01-24 @ 11:38:53
Postat av: MH

Bedrövligt om du lägger ner. Vad ska man då ha för startsida?

2008-01-24 @ 13:07:04
Postat av: Fan-cluben

Roade mig med att gå in på Sjöstrands blogg för att kolla motdraget mot din ranking av bästa bloggare.

Ingen större skräll att han idag lanserat sin topp 10-lista med bloggare bara ett par timmar efter att din text lagts ut. Inte heller någon större skräll att han uteslöt dig från sin lista (han fick ju inte plats på din).

Stor blogghumor!

2008-01-24 @ 13:16:48
Postat av: Niklas Malmgren

Hm, då borde ju jag utesluta dig jag med... ha ha ha! :-)

2008-01-24 @ 13:26:36
URL: http://nickem.blogg.se/
Postat av: Gittan

Jag med :) Men du, lägg inte ner, gillar dina alster ju.

2008-01-24 @ 14:24:57
URL: http://gittang.blogg.se
Postat av: Mona

Vila dig om du behöver, men snälla lägg inte av.
Gillar att smyga in här och läsa vad du tycker och tänker om allt.

2008-01-24 @ 15:43:53
URL: http://monaspusselbit.blogg.se
Postat av: Johan Sjöstrand

Fan-cluben: Lite fakta för din åsikt. jag hade inte sett Koppens blogginlägg när jag gjorde min blogg i morse. Oavsett vad Koppen tycker om mig hade han inte kommit med eftersom jag för tillfället tycker han har tappat en del av sin glöd. Något jag sagt till honom på msn i veckan. Om du vill tro att jag är så småsint att jag "hämnas" på ett sådan sätt får det självklart stå för dig. Det säger mer om ditt sätt att tänka än något annat. Historiskt sett är Koppen en av de bästa bloggarna och jag hoppas han återkommer snart.

2008-01-24 @ 18:10:12
URL: http://blogofinnebandy.blogspot.com
Postat av: Limmet

Gör det som känns bäst. Det blir bäst så. För övrigt vet du vad jag tycker. BC 4-ever! :)

Till Ingrid: Om inte Koppen kommer kan jag gärna åka BMW och få entré...:)

Mvh

2008-01-24 @ 19:28:28
Postat av: Göteborgaren

Trevlig semester Koppen! Hoppas att du laddar upp energin och kommer igen när slutspelet drar igång!

2008-01-24 @ 22:06:18
Postat av: Peter

Du får semester januari ut.
Ladda bössan för nya memoarer.
Behöver inte vara orolig jag går in varje dag ändå och kollar.

Ha de

2008-01-24 @ 22:45:42
Postat av: Alex/BNP/DZM/Ryssen/Babak/Kärt-barn-har-många-namn

Sjöstrand, att du alltid ska försvara dig.... Så fort det kommer lite kritik så är du där och förklarar dig... samtidigt som du säger att du inte bryr dig... går inte ihop riktigt... Sorry att jag inte posta det på din blogg men jag orkar inte registera mig...."Keep up the good work" och skit i andra....

Kuppen, ska du ta semester nu igen? Din vilodagsmissbrukare.... Lägg av med att lägga av... Se nu istället till att bli världens 122 bästa division TVÅ lag...

2008-01-25 @ 00:03:53
Postat av: Ingridiume

Koppen, men hallå... kolla blocket, de kanske rear ut någon begagnad *ler*.
Ta med dig Limmet och kom, du verkar behöva ett break
Ok Limmet,har plats i BMW och biljetter... ska du ta med dig kidzen och flickvännen?
Hämtning på Alvik?

2008-01-25 @ 19:15:50
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Limmet

Till Ingrid: Jag tar med min pojkvän istället...:) Nä, jag kirrar inträde och allt annat allena. BMW om så behövs också :)

Till Koppen: Tack för att jag får skriva till Ingrid i din gästbok. Respekt! :)

2008-01-25 @ 19:33:49
Postat av: Saknar koppen

Lika tomt här som i går du är saknad. Bra lista du har kan hålla med men Gratiova gillar jag inte. Surfade runt.
Nu kastar nörden sten i glashus, noll självkritik. Vad har han för problem den där anti sympatiska mannen?
""Vilket ansvar vi bloggare har och vad vi bör skriva. Kom ihåg att du är ansvarig utgivare för din blogg och skrivs det något som kan anses som brottsligt är det du som åker dit.""
Det borde vara brottsligt att skriva om platsboll om man inte engagerar sig på något sätt.
Tomma tunnor skrammlar mäst.

2008-01-30 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback