Vi ser hur solen stiger över Råsunda.


Semester är lika med orakad.


Igår så vaggade Ebba mig i en hamock en hel kvart. Starkt av en tvååring.


I onsdags så var jag på väg ut för att inta en måltid. Efter maten så hamnade vi återigen på Harrys i Örebro. Vart tog karaktären vägen? Nåja, en ny musikupplevelse blev det.

När jag står på dansgolvet och lyssnar på Bandet som lirar Sunday bloody Sunday så ringer telefonen. På displayen så står det Tom Wester. Då vet man att det är nåt tok på G.

Tom hade bjudit in sig själv på en AIK fest. Det är tydligen så man ska göra om man ska bli bjuden på lite grill hos Greve Fisher. Tom
drog en Ebba låt innan han sa att nu ska du sjunga för oss. Tur att man kan en låt som börjar med orden "Vi ser hur solen stiger över råsunda".

Med på festen fanns en storbloggare. Nämligen Gittan. Greven föreslog en bloggkamp. Men så blev det inte. Däremot så fick vi morsa på varandra och ge lite ödmjukt beröm till varandra. Hej Gittan.....


Idag ska det bakas tårta. Ebba ska ha kalas.

Puss på Er. Vi ses i Båstad.

Kommentarer
Postat av: Gittan

Hej Koppen!

Grattis till Ebba, hoppas tårtan smakade mums?!

Så vi berömde varandra? Minns inte riktigt, trodde inte jag var så på lyset ha ha ha... där emot Greven, men det hörde du väl.

Ha det gott!

/ Gittan

Postat av: Strellan

Nu ligger din intervju uppe på bloggen bland alla andras.

2008-07-29 @ 21:11:51
URL: http://innebandy.blogg.se/
Postat av: Ingrid i Ume

Shit vad du roar dig, bara partyn????

Var ett tag sedan jag läste här, ska uppdatera mig genom att läsa dina senaste inlägg.

Ha det GÖTT (nytt ord för mig ler som jag tvingats höra i sommar)

2008-08-05 @ 22:40:59
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: arg supporter!

är en stor supporter av din blogg, men när kommer uppdateringen?? väntar med spänning på vad du skall skriva om helgen i båstad...

2008-08-10 @ 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback