112.

Vilket liv det blev. Men kul med lite debatt. Många är vi som har tyckt till. Hoppas att det hela leder till nåt Gött. Jag e riktigt stolt över att jag kan ha en öppen Gästbok. Kul med läsare som tycker till




# Idag blev jag vittne till en trafikolycka. En pojke i tretton års ålder blev påkörd 10 meter ifrån mig. Jag fick för första gången i mitt liv ringa 112. Skakar fortfarande.




# Tack Tv4 för att ni gjorde en bra sändning. Nu är ni på väg åt rätt håll.



# Idag håller jag på Bröderna Rångedal. Men jag tror att BWO eller Charlotte Perrelli vinner.

 

Kommentarer
Postat av: Maja

Usch. Olyckor är inte roliga att bevittna. Har gjort det själv. Verkade pojken okej?

2008-03-15 @ 19:39:08
Postat av: Mona

Vet du hur det gick med pojken?
Min röst hamnade hos Rongedal igår, även om jag visste att det skulle bli Perelli som skulle ta hem det hela.

Postat av: Koppen

Vet inte hur det gick. Men ambulanspersonalen sa att det var en benfraktur. Inte roligt.

2008-03-16 @ 18:20:47
Postat av: Jimamalie

Great site. Good info

2008-11-05 @ 08:08:15
URL: http://jimamalie.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback