Grattis Poeten.

Släpp ut mig. Har nu varit inne i 11 dagar. Sjuk, VAB, gör att livet känns hemskt. Skulle ha haft min lediga helg. Men det sket sig. Exet blev såklart sjuk. Bara att ställa upp. Men nu längtar jag till jobbet. Vilket jag inte alltid gör en söndagskväll.



# Perrelli vann. Bara att lyfta på hatten. Min tävling mot Poeten gick åt helvete. Men det är bara att gratta killen. Kul om han får känna sig som en vinnare. Bara för mig att ta nya tag nästa år. Den bäste vinner alltid till slut. Grattis Poeten.



# Blev som sagt inblandad i en olycka igår. Det var riktigt hemskt. Medans jag ringde ambulansen så dök det upp folk överallt. Som tur vad så kom det ner en sjuksköterska som hjälpte till att styra upp allt. Hon tog hand om den skadade. Jag försökte lugna ner släktingarna till den skadade, Det var inte helt enkelt. Dom skulle givetvis döda den stakars kvinna som körde på killen. När storhövdingen kom ner och började att ropa efter en kniv och gav sig på ambulanspersonalen så gick jag. Stämningen var mycket olustig.




# Fick in topptipset igår igen. Satsade 150 kronor. Vann 860. Kul.



# Nu ska jag natta Prinsessan.

 

Kommentarer
Postat av: syrran&eddy

va du vinner då. du får ta å sattsa åt mig me :)

ja du, verka va lägligt å dra sig undan i tid vid olyckan. Uchs å fy
kramar syrran å eddy

2008-03-17 @ 11:19:10
Postat av: RA

Du verkar bättre nu! Gick du till jobbet i morse?

/Ses

2008-03-17 @ 16:57:43
Postat av: saknad

när kommer nya inlägg? vad händer med vbd3lag till nästa säsong? blir du coach för vbd2lag?

2008-03-19 @ 23:05:57
Postat av: Tex

Tjener Koppen. Glad påske till du o familjen. Hoppar att du krya på dig nu, har selve vart på penicillin i 30 dager me lunginflamation.. Inte sköj! Vi ses!

Postat av: ann catrin karlsson

GLAD PÅSK PÅ DIG OCH TA NU INTE HEM EN PÅSKA KÄRRING.:)

2008-03-20 @ 17:57:12
Postat av: Mikael

Du som känner Jihde, vad har hänt?

2008-03-22 @ 09:31:31
Postat av: Koppen

Vad menar du Mikael?

2008-03-22 @ 14:59:22
Postat av: Mikael

Han håller på och tjatar om hur fel det är av Falun att få kranberg avstängd. Inget om kranbergs agerande. Nä, tappat all respekt för Jihde. Jihde borde fatta att han är en förebild för unga spelare, men här försvarar han vidriga påhopp på innebandyplan

2008-03-22 @ 15:14:03
Postat av: Mona

Har påsktuppen tagit dig?
Är det inte dags för ett nytt inlägg snart?
Glad Påsk!

2008-03-22 @ 21:23:54
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback