Jag är en ironisk jävel.

Då har man hittat lite skrivglädje igen. Det var inte igår som hade det precis. Vardagen springer fram. Nästan så att jag ett tag trodde att det var bra att man blev sjuk. Behövde stanna upp och andas lite.



Idag har jag tjatat i telefon halva dagen. Mycket IBtjat. Det är ju nu som det roliga börjar. Ska villigt erkänna att jag inte riktigt har haft samma brinnande intresse i år för Superligan. Vilket har lett till att jag inte har skrivit lika mycket om innebandy i min lilla blogg. Sorry folks.



Lindome, Barnen och jobbet är precis vad jag har pallat med. Det går i ett hela tiden. Får se hur jag gör med allt nästa säsong. Lite svårt att ta på sig uppdrag när min närmaste barnvakt bor 30 mil härifrån. Jag har i alla fall lärt mig att planera. Eller rättare sagt blitt bättre på det.




# Skickade precis in ett recept till Innebandymagazinet. Imorgon kanske ni kan ta del av det.




# Imorgon ska jag till läkaren. Då faller domen. Tror på en stor dos medicin. Febern måste bort.




# Pratade med en bloggare för första gången i telefon igår. Heheheh, rolig snubbe.


# Får nog sluta med mina ironiska infall. Om man inte känner mig så kan man ju bli rädd.Jag e bara en dåre.




# Nej nu ska jag skriva en liten krönika till. Ciao.......

 

Kommentarer
Postat av: koppen är gud

tror nog lindome kan ställa upp med barnvakt! firman kanske? eller firmans fruar... vi gör allt för att få behålle dig!

2008-03-10 @ 20:30:07
Postat av: Koppen

Tackså mycket.Tack för stödet. Men det är över min döda kropp att jag lämnar mina barn i dårarnas händer.

2008-03-10 @ 20:42:34
Postat av: isabella

Härmed anmäler jag mig som barnvakt.
Trist för Lindome är att du hellre stannar hemma då trots att du har barnvakt.

2008-03-10 @ 22:15:21
Postat av: Limmet

BC i försvarsställning...igen och igen och igen och igen. BC ger sig aldrig :)

I kväll tittar vi på då Pool fräser bort Zlatan & Co från jordens yta! Eller så blir det tvärtom...

2008-03-11 @ 15:32:28
Postat av: gammal vän

Inte viste jag att du kunde italienska och vilket ordföràd CIAO nu kan du träna Viking Roma nästa àr. Nu när Rune tröttnat pà innebandyn. Ciao ci vediama quando ci vediamo

2008-03-11 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback