Mot Örebro.

Vilket härligt väder. Idag så har jag gjort rent balkongen. Emil skulle hjälpa mig, men playstation gick före. Har varit hemma med Emil. På vuxen språket kallas det för VAB (vård av sjukt barn).



Igår så var killen lite bättre. Så vi käkade lunch i Mölndalscentrum. Efter maten så gick vi förbi Intersport. Då kom killen på att han skulle ha ett par benskydd. Sagt och gjort vi gick in i affären och handlade Benskydd, strumpor, vattenflaska. Ett dygn senare sitter benskydden fortfarande på Emils vita smala ben.



5-2 i matcher till Emil. Får nog träna på råttfällan när han sover.



# Varför är det så svårt att lägga en serie? När får vi besked? Hur svårt kan det va? Har alla på förbundet semester?



# Vi har en go lirare i laget. Inför kvartsfinalen i söndags så kommer Björn till samlingen och säger att han kanske inte orkar hela matchen. Björn tog nämligen en liten löptur på lördagskvällen. Det var meningen att han skulle jogga runt sjuan. Löpturen blev 12 kilometer. Risken finns att Lindome kommer komma till Div 2 premiären helt söndertränade.



# Nu ska jag beställa tågbiljetter till Örebro. Ska bli gott att komma hem igen. En heldag med Innebandy. Tydligen så ska jag agera guide på kvällen till ett gäng Innebandyspelare. Får väl ta fram en karta över Örebro. Var ju ett tag sedan man var där. Men kul ska det bli.



# Ikväll ska jag värva några goa Div 1 lirare. VBD2L är på G.

 

Kommentarer
Postat av: P

Stämmer det att ett lag söder om er fått garantier om att spela i Göteborgsserien...

2008-05-07 @ 18:50:30
Postat av: Koppen

Det vore konstigt.

2008-05-07 @ 20:05:54
Postat av: Ingridiume

STORT att köpa grabbens första benskydd, det är typisk saker man kommer ihåg som milstolpar. Du låter lite gladare i veckan (?)
Benskydd är något jag helst vill att kidzen lämnar på bron...det finns INGET gulligt med en 12 årings illaluktande träningskläder... förutom att han har kul. Ha det så bra i Örebro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback