Tack mina vänner.

Ska man följa sina känslor? Nån som har svaret?



Själv så har jag gömt mina känslor långt inne i mig själv. Men igår kom dom ut. Jag hade en Bad Day. Saknar familjelivet. Saknar saker som jag förr tyckte var jobbiga.



Men jag tog som sagt många bra beslut igår. Man måste gå vidare (våga gå vidare).




Vill tacka Er som visade fina känslor igår. Tack för stödet. Tack för att jag fick prata av mig med Er (Ulf, Carina, Fredrik och Tanja, Malmgren,)




Jag hoppas att ordspråket om den Gamla Hunden inte är sann.



Nu ska jag iväg och handla mat. Ska köpa mycket gott till mina kära. Helgen ska i alla fall bli bra.




# Okej lite Innebandy. Nästa års Rookie finnes i Warberg. Mer om det lite senare.



Heja sommmmmmaren......

 

Kommentarer
Postat av: Gander

Du glömmer väl inte bort att vi ska till Ljungskile den 21 Juli?

2008-05-02 @ 12:54:02
Postat av: Niklas Malmgren

Ring när du vill!

Postat av: Mikaltanja

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2010-04-13 @ 10:58:46
URL: http://mikaltanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback