Tack.

Så där ja. Kungen E tillbaka. Henrik Larsson gjorde precis som jag hade gjort om jag befann mig i hans kläder. Nu vinner vi skiten.



# En av mina favobloggare skrev igår ett grymt inlägg. Läs och begrunda. Här finns det många poäng i texten. Orkar inte länka. Men titta i min bloggsamling här till höger. Ingrid heter prinsessan.



# Helgen var underbar. Var på en Innebandygala i Örebro. Var inbjuden som ledare i en Allstar kombination. Mitt lag segrade med 14-10. Glamour. Kvällen var en riktig höjdare. Jag träffade gamla vänner från hela min uppväxt. Strömpis var som en stor grillfest. Vandrade från bord till bord och grät av skratt. Härligt att träffa gamla och en del nya personer. Någonting säger mig att det blir mycket Örebro i sommar.



# Idag har jag varit duktig. Hämtat terroristerna på dagis. Lagat mat, Tvättat, Diskat, Nattat älsklingarna, Talat i telefon. Tror att jag har svartbälte i telefon.



# Rune Engström ger sin in i leken igen. Kul. Men jag ska villigt erkänna att jag blev en smula chockad. Rune som Damlagstränare! Måste nog börja att forska i ämnet. Eller E det så att nån tv-kanal sänder alla Surtes matcher i vinter? Har jag missat nåt?



# Lindome har tagit ledigt. Undrar vart killarna grillar ikväll? Konstigt att man kan sakna dårarna så mycket. Måste säga det till Er. Lindome har fastnat i mitt hjärta. Jag stannar där så länge som dom vill ha mig. Tack för allt.



# Jonas Nilsson till Lindås. Bara att gratta Lindås. Jonas är en kanonkille. Måste säga att jag gillar att han valde Lindås före Pixbo. Hur står det egentligen till i Pixbo? Hur många år ska fansen få vänta på en superförstärkning?



# 27:AN leker i tv-rutan. Visst känns det konstigt.



# Imorgon ska jag göra en grej som jag borde ha gjort för längesen. Ska bli riktigt spännande. Mer om det lite senare.



# Krya på dig A.



# Fan va äckligt det var med krögarpytt idag.



# Allt kul att höra på skvaller. Men som den gode bloggaren som jag E så stannar allt i Örebro.

# Poeten från Bagis tog sig ett dopp i mammsens pool. Gradantalet var 14. Därmed bekräftade han bara vad jag redan visste. Han E Kung. Ramsan (Ramsin) skrattade högt när poeten tog sig upp ur poolen. Kan säga att det tog ett bra tag innan han tjatade på som vanligt. Får väl ta med mig poolen nästa gång som vi träffas.



# Imorgon blir det hockey i fyran. Anton E inbjuden på lite skräpmat. Bara att höra av Er om ni är sugna.



# Dags att koja. Imorgon är en annan dag.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en räddande, sanslöst galen skjuts på stången. A.

2008-05-14 @ 19:47:47
Postat av: Ingridiume

Avskyr att bli kallad Prinsessan... du VET det.
På grund av ditt inlägg blev det en himla trafik till min sida, du är tongivande...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback