Kalla mig gärna för dålig förlorare. Era jävla Pajaser.

Säg mig vad vi har gjort för att förtjäna pajaserna?


Fattar Ingenting 1: Efter första perran så står det 3-3. Vi har släppt två kassar i boxplay. När vi påpekar detta för domarna så svarar dom. Kan förstå ert missnöje, vi borde ha tagit dom för samma förseelser. Ingen bra period av oss.


Fattar Ingenting 2: Efter 28 sekunder i andra så åker vi på en femma. Jag själv, några åskådare (bla en som har dömt SM finaler, WM mm) tycker att ett frislag hade varit ok, en tvåa tufft. Där släpper vi tre kassar.


Fattar ingenting 3: När en av domarna säger " Men tänk på att det är Pixbo ni möter"


Fattar Ingenting 4: När domaren sätter igång spelet efter en ny utvisning när vi bara har två spelare på banan.


Fattar Ingenting 5: När Domaren säger till vår kapten inför tredje att det är ingen ide att prata mer. Ni tycker ju ändo att vi E kassa.


Fattar Ingenting 6: Att jag inte skalla dom istället för att tacka dom efter matchen.


Fattar Ingenting 7: Att jag kan tycka att dom här var ändo sämre än pajaserna från Warberg.
 

Fattar Ingenting 8: Att dom tar en av våra killar för snack när han efter ett frislag mot oss säger "En tvåa eller femma". Då har man väl fattat själv att man E dålig.


Fattar Ingenting 9: Att jag orkar bry mig om Idioter.


Fattar Ingenting 10: Varför har Innebandy blivit en bedömningssport?


# Henke Larsson två ass. Nu ligger han bara några pinnar efter en landslagscenter i poängligan

# Något säger mig att det finns en i BlåGult som har en bror som E bättre än han.

# Landslaget ska inte torska en sån match. Sen får alla säga vad dom vill.

# Att dom inte ens är griniga efter matchen E ju katastroffffff. Jag blir ju grinig om jag torskar en div 2 match.

# Hoppas att det är som 27:an säger. Det där med att motivation slår klass. För finnarna står för klass.

# Nu ska jag lägga mig och tjura. Gillar inte att torska. Men det kanske ni har fattat


Fy faaaaannnnnn va trist allt E.


Låt mig vara bitter. Kalla mig gärna för dålig förlorare.


Vill bara att det ska vara samma regler för båda lagen. Helst också så önskar jag att alla lag ska vara lika dåligt tränade som oss. Ha lika dåligt humör. Ha en coach som e ändo kassare än mig.


Nej kanske borde sudda inlägget. Detta blev helt åt helvete. Men vem fan bryr sig. Nästa helg blir nog allt mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: DK

Roligaste blogginlägget jag läst på år och dar.

2008-11-29 @ 23:19:33
Postat av: Ankeborg

Bloggandet när det är som bäst!



TACK KOPPEN



2008-11-30 @ 09:58:36
Postat av: Fokus?

Konstigt att Lindome alltid har mest oflyt med dåliga domare... Man tycker ju att det borde drabba alla lag lika, men så verkar det inte vara.





2008-11-30 @ 10:31:10
Postat av: Koppen

Fokus: Nu har du fel. Två matcher i år har vi blitt drabbade.Det E dom matcherna vi pratar om.



Hade du själv tyckt att det hade varit roligt att få kommande kommentarer av domarna.



"Men Koppen, ni hade ju många utvisningar när Mike var här med"



Eller



"Men ni möter ju Pixbo, vad hade ni väntat Er"





nej bort med pajaserna. Ha kvar dom som kköör med samma regler för båda lagen.



Tittade förra veckan på en SSL match där ena laget blev bortdömda. Så typiskt för våran sport är att när domaren tappar och ena laget påpekar det så ska dom straffas dubbelt eller trippelt.

2008-11-30 @ 10:40:23
Postat av: Zebulon

Du Koppen, de e fest på Lördag ... :)

2008-11-30 @ 11:45:14
Postat av: Koppen

Så klart Zebban. Då ska det dansas. Får man lov ?

2008-11-30 @ 12:45:16
Postat av: farmor

man kan bara älska dina inlägg koppen... även om du är bitter... men som Zebulon sa, på Lördag är det fest!

Postat av: Tony

domare är verkligen älskade...

2008-12-01 @ 19:23:10
Postat av: Jojje

Jävlar vilka tjuriga snubbar du har att göra med i laget koppen.. förstår att det inte är lätt när det går emot.. men vissa var ju lika sura innan matchen hade börjat ticka!



Vi ses i hallarna!

2008-12-03 @ 23:31:00
Postat av: Koppen

Ojojojoj. Akta dig Jojje. Tänk på att det snart e returmatch. Då äter dom tjuriga snubbarna upp dig.



God Jul på dig.

2008-12-04 @ 08:25:59
Postat av: Jojje

Får väl belägra gymmet tills dess då! ;)



God jul på dig med!

2008-12-04 @ 15:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback