Ett svart rum i Lundbystrand.

Fan va trist. Jag som alltid har gillat Dalen. Men idag så sårde dom mig lika mycket som domarna brukar göra. Nåja, det E ju bara ett spel. Ibland vinner man, ibland förlorar man. Sånt E livet.......


Idag vart det en lång dag på jobbet. Mycket att göra helt enkelt.


Nu ska jag titta lite på oddsen för helgens landbandymatcher. Finns säkert några lag som kan svika mig.


Hallå. Vart E  barnvakten på fredag?
Inte ett enda svar. E ni så jävla penningkåta?Räcker det inte med en plastklubba?


Okej jag fattar vinken. Blir nog ingen match för mig.


Jag ljuger faktiskt. Har fått ett erbjudande. Skoogjäveln har erbjudit ett svart domarrum i Lundystrand. Hmmm, han E ju bara så dum....



Förövrigt så vill jag bara säga att Poeten ska lira i BlåGult...

g


Kommentarer
Postat av: Ingrid

ok, skicka hit kidzen ska jag ta hand om dem.

Postat av: supporter

Har ni bästa laget med mot alingsås eller är det sjukstuga fortfarande? Hur tror du matchen går?

2008-10-17 @ 11:07:06
Postat av: Koppen

Vi har ett bra gäng på lördag. Vi möblerar om lite och kör för fullt.



Robban, Anglerot, Pålle E tillbaka.



Mats och Nore försvinner.



Jag tror alltid på seger.....



2008-10-17 @ 11:25:00
Postat av: NordicBet

Inte spelbara denna helgen alltså!

2008-10-17 @ 14:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback