Falun-JIK och en massa skit.

Geniet är duktig på att bränna stålar. I lördags så blev det 3500 i böter. I söndags fick han 400 i böter, då parkeringstiden gått ut.. Stor utur?


Vilka mackor Andreas Johansson lägger idag. Kul att se att han kan spela innebandy. Nu är det tio minuter kvar av matchen. Så efterslängen borde väl komma i vilken sekund som helst.


Hahahaha, va fan har Brolle på knoppen?


Jakob har det tungt. Han har inte mycket deg (som Pizzabagarn eller JIKs kassör hade sagt) att jobba med. Men jag hoppas att det vänder för JIK. Jag har alltid gillat den klubben. Dom hör hemma i SSL. Kör hårt.


Där fick AJ en härlig tackling. Smart Martin.


Okej, måste nämna Mullsjölonas vändning mot Pixbo. Den var faktiskt magiskt. Så magisk att jag var tvungen att ring herr Magnus Augustsson och fråga om dom har gjort om reglerna i SSL.


"Får man inte ta Time Out när man leder"



Aga visste inte. Men igår fick jag svaret. DÅ TOG VIDAR TIME NÄR DOM LEDDE MED 7-1. MEN INTE MOT MULLSJÖLONA NÄR RASET KOM SOM ETT BREV PÅ POSTEN.MÅSTE FORSKA MER ÄMNET.


Det går bra för Pixbo. Eller ska man kalla dom Gamla Partille. Ryberg, Jerra, Berra sköt PW till en skön seger mot Helsingborg. Vidar gör ett bra jobb i Mölnlycke (men jag ska ändå forska i ämnet TO). Pixbo kanske blir årets överraskning. Vore nice.


Jasså, var Adriansson med idag? Oj nu gjorde han mål. Blir väl en 4 i magget då? Varför gnäller alla på betygen?


Så ja, där kom tvåan på Johansson.


Nåja, idag så var han planens bästa spelare.


Jik målar. Tänk om dom kunde göra det fem mot fem spelet. Då hade dom kanske fått nån pinne.


 Jag tycker att Adriansson ska lira forward. Hans teknik E kunglig. Nästan så att han E min idol.


Vad händer? 3-4 nu..........ahhhhhhhhhhhh Olofsson. Den ska sitta.


Så ja. Där fick Johansson in en crosschecking på Gillek. Domaren stod trettiofyra centimeter ifrån. Men han såg inget. Ok det var efter slutsignalen, men ändå. Endel domare Ser ju fan sämre än Herr S. Wonder (nu kommer Skoog jäveln att ringa mig imorgon). Jag  fattar inte varför domarna springer runt på planen. Dom borde stå brevid mig i båset. Där ser man bäst.


Geniet lovade mig att frölunda skulle vinna idag. Hmmm. Fyra minuter kvar 1-1.


Känner en kille som har spelat några lappar på att Mikael Karlberg får sparken först i år. Då han lirade stod Micke i 30 gånger fläsket. Jag tror att killen har en liten chans till en storvinst.


Så då har man slötittat på ännu en tennismatch.


Natti.........



Kommentarer
Postat av: Monika

Bästa sättet att spendera pengar på..Böter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback