Blandande känslor.

Piss Lördag.


Dagen började med en svidande förlust mot Göteborg. Trött på att torska nu. När jag och Geniet är på väg hem till mig efter matchen så blir vi stoppade av "Harry Haffa". Kalaset slutade på 3500 i böter. Kan säga som så att vi nästan sket i fotbollen.


Lovley Söndag.



Emil ringde mig på eftermiddagen. Han hade lärt sig att cyckla. Jag gick över till dom och fick en mycket trevlig dag ute i solen. Dagen slutade med lite kvällsmat hos Carina. Konstig känsla att sitta vid samma matbord. Men mycket trevligt. Gott att vi är så pass bra vänner.


Skrev det sist, skriver det igen. Saknar Örebro nåt grymt.


# Slötittade på EC finalen. Shit vilken tråkig match. Men man får la gratta AIK til segern. Kul att 27:an E på G igen. Gott att han höll sig borta från travet i veckan.


# Hmm vi ligger sist i serien. Kanske dax att avgå? Nej för fan,. Skulle aldrig ge upp. Vi kommer igen. Vi har ju så jäkla roligt. Trotts att vi åker runt och bjuder på poäng varje helg.


Man kanske skulle passa på att sova lite. Jobbet och kidzen väntar imorgon.


# På tisdag fyller min stora hjält nr 1 90 år. Morfar fyller jämt. Älskar honom så mycket.



# Kameravinkel E på tapeten igen. Gött att ni orkar. Visst var det härligt att se dagens match från långsidan.


Natti Natti Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback