If you gonna be bad, be good......

Så där ja. Ikväll bär det av, mot Köping. Som sagt alla andrai laget fick ledigt idag. Dom sitter förmodligen i bilarna nu. Själv så är jag tvungen att slita. Som tur E så väntar en bil på mig. Lite tråkigt bara att vi kommer upp sent ikväll. Killarna har frihet under ansvar ikväll.


If you gonna be bad, be good.



Hörde precis Bryan Adams sjunga frasen. Kanske borde maila den till några som jag känner.


# Tito Beltran är sorgligt dum i huvudet.


# Ska bli skoj med Playstation inatt.


# Truppen blir mindre och mindre till Köping. Har vi tränat för hårt?


# Varje dag som jag hämtar Ebba på dagis så får jag höra av fröknarna att hon E bäst/sötast/goast. Det kallar jag Pappasflicka.


# Emil skulle ha med sig sitt nya klubbfodral till dagis. Emil tycker att det är bra att Pappa tränar Killar som lätt tappar en säkringar. Redan innan serien har börat så har Emil fått två nya klubbor. Pappa är bra på att laga delarna som sprids i Almås.


# Dårana pratar om nån ny flagga. Kan tänka mig vad det kommer att stå den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback