Matte är inte våran grej.

Bara några futtiga dagar kvar. Sen bär det iväg till Köping. Typiskt nog så stannar nästan halva laget kvar i Göteborg. Gubbarna skyller  på allt möjligt. Nån ska till England (ja jag vet, inte Göteborg), Nån ska vara med på en förlosning, Nån har ont i ljumskarna, Nån har ingen bra ursäkt, vill bara vara hemma. Men men men, vi kommer att ta Köping med STORM.



# Nästan alla som ska med fick ledigt från sina jobb på fredagen. Alla utom en. Gissa vem. Puhhhhhhhhhh.


# Dårana börjar att hetsa oss.


# Såg att Warberg är favisar i år igen. Konstigt?


# Alla tränare har sina funderingar. Alla tränare löser sina problem på sina sätt. Det finns inget facit. Men hade en gubbe lämnat hallen efter att ha blivit utbytt efter första perioden så hade jag exploderat. Vilket faktiskt har hänt. Blir lite förvånad när jag får höra att det är en helt vanlig händelse i ett hyffsat bra lag. Hur E det möjligt?


Även en viskning kan höras i buller, när den har sanning i sig.


# Idag blir det svenskmat. McDonalds. Emil kommer att jubla. Ebba blir la så där lycklig.....


# Igår skulle vi dela upp rumsfördelningen i Köping.

Meyer- Vi blir 17st. Vi har bokat 7 st 3 manarum. Vi måste avboka ett rum. Eller göra om till några tvåmana rum.

Alla blev tysta.

Jag- Säg så här då. Vi har en back öl (det rymmer 20 flaskor) . Om alla får en öl var, så har vi 4 öl över.

JB- Det var mycket bättre förklarat.


Puhhhh, man kanske borde stanna hemma.........


Kommentarer
Postat av: hm

blev herrlaget tysta? grattis meyer!

2008-09-10 @ 17:20:14
Postat av: Niklas Malmgren

Fan koppen, det är inte omöjligt jag åker och kikar på er i köping.



dock går en viss tjej före innebandy i köping, men det är inte bestämt ännu. återkommer.



hur spelar ni?

2008-09-12 @ 09:14:51
Postat av: Koppen

Kul. Vi lirar 10.00 14.00 18.00 på lördagen. Slå en pling vet jag.

2008-09-12 @ 09:15:57
Postat av: Niklas Malmgren

Yes!



Dock går ju kärleken före som sagt, vi får se!

2008-09-12 @ 10:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback