På fredag smäller det.

Man blir lätt lite sliten efter en helg med Gubbarna. Köping står i alla fall kvar. Hur som helst så hade vi riktigt roligt. På lördagskvällen så trodde vi att vi hade vunnit gruppen. På Ida så stod vi som vinnare. Men efter ett samtal från tävlingsledningen kl 22,40 så fick vi reda på att vi hade kommit tvåa i gruppen. Tre lag hamnade på samma poäng plus samma målskillnad. Mig veteligen så brukar man då räkna bort fyrans matcher i gruppen. Men så gjorde man tydligen inte i här. Nåja, det spelade ingen större roll. Vi fick sova en timme längre. Men tråkigt nog så torskade vi åttondelen.


Nu är det historia. Nu ser vi framåt mot fredagens härliga premiär. Tygriket kommer på besök. Skulle inte förvåna mig om det blir fullt i Almåshallen. Det är bra sug nu.


# SSL har startat. Måste erkänna att jag skiter i det. Det känns helt som om det kvittar. Undrar vad det beror på. Kan det vara så att jag bor i fel stad. Ingen reklam. Knappt nåt lag med sköna lirare längre. Det var bättre förr. Då var det Glamour. Lirarna hette Aga, Jihde, Hellgård mm. Då var det underhållning i Lisebergshallen. Nu ekar det för det mesta i hallen. Två till trehundra tappra på läktaren.


Nej jag hoppas att jag har fel. Hoppas att det blir bättre i år.


Men sanningen är att jag går endast ner när det kommar nåt skönt borta gäng som man kan glutta på. Därmed inte sagt att jag inte håller på Pixbo. Jag hoppas så klart att det går bra för laget.


# Aik gav 1,35 borta mot Västerås. Vilket överodds. Det kan väl ingen ha missat.


# Lindome ger 35 gånger fläsket på serieseger. Måste kolla mitt bankkonto. Hmmm, kanske ingen ide när jag tänker efter.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Låter som du bor i fel stad... (och då tänker jag BARA på publiksiffran). Det är inte bara profiler som behövs, även en stark organisation kring att sälja in matcherna hos Gtb:arna. Hoppas du har har fel (rätt) och att ib kommer att blomma i er stad.

Postat av: syrran

Kul å träffa dig i helgen.



Hittade en bild på magazin24 :)http://www.magazin24.se/mingel/2008/09/16/och-sa-var-det-lordag-igen-var-du-dar

2008-09-16 @ 18:42:45
Postat av: syrran

hmm kanske går bättre så här

Postat av: syrran

hmm verkar inte gå så bra.

gå in å kolla på mingelbilder från i lördags på www.magazin24.se

2008-09-16 @ 18:46:38
Postat av: Koppen

JAg låg på hotelet och sov.

2008-09-17 @ 08:06:31
Postat av: farmor

undra varför du låg och såg... du hade kanske behövts ute på stan... som nattvandrare...

2008-09-17 @ 15:55:32
URL: http://farmor13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback