Grattttttttis Din Jävla Dåre.

Ja jag säger då det. På min blogg har det genom åren passerat en massa figurer. många har alias, endel har riktiga namn. Kan säga så mycket att alla har inte gillat sitt alis. En av dom E "Innebandy Dåren". ID är en mycket bra vän. Hans liv är såklart Innebandy.


Jag vet inte

Hur många matcher vi hat sett tillsamans.
Hur många mil vi har åkt tillsamans.
Hur många timmar som vi har pratat i telefon.
Hur mycket skit som vi har pratat.


Han gillar inte namnet Innebandy Dåren därför att han tycker att jag borde ha namnet. Vi har garvat mycket åt det. Till och med nästan tävlat om namnet.


Hur som helst. Igår slog han in matchbollen. Klockan 20 nånting så ringde han mig. Han var upprörd över några småsaker. Han gormade i luren. Jag kunde nästan inte hålla mig för skratt. Han kan nästan bli grinigare än mig när det gäller innebandy relaterade saker.

Han var så arg att han inte kunde vara hemma. Så arg att han åkte ner till Lexby för att där kolla på en P92 match. Han brukar göra så när han E oxtokig.


Nu till saken:


Grejen är att han igår fyllde 40 år.........


Tänk Er att ni är så arg (på  några små saker) så att ni inte ens kan vara hemma och lugnt och fint fira sin märkelsedag.


Vad ska man säga? Världsklass? Eller Innebandy Dåre?


Jajajaja.


När man var liten så hade man sina bästisar. Min hette Andreas Strömberg. Vi var som bröder. Nu när man har blivit lite till åren så har man många bästisar. ID är en av mina. Han ställer alltid upp när jag vill tjata om Livet, Innebandy mm. Han har gett mig många bra råd i livet. Det känns som jag är skyldig han hur mycket som helst. Han gav mig en prenumentation av blaskan Offside i julklapp. Kanske det finaste en vän kan få.


Så nu vill jag Gratta min vän så jävla mycket som man bara kan. Grattis. Tack för just jag får vara din vän.



PS: Håll dig för fan hemma ikväll........





Kommentarer
Postat av: Zebulon

Har endast varit aktiv inom innebandyn i 4 år(pojklagstränare bla), jag firade min 40årsdag i våras med en veteranmatch i Kungälv, man blir tokbiten av sporten !!! psst vinst såklart :)

2008-09-23 @ 21:44:08
Postat av: Niklas Malmgren

Väldigt fint skrivet koppen!



Tror nog alla som har dig som vän kan vara väldigt glada!!



Hoppas Håkan gör dig glad på fredag!



Hörs!

2008-09-24 @ 00:06:22
Postat av: Ullis

Tack för din kommentar! Den värmde... Du skriver otroligt roligt och med glimten i ögat och jag är ofta här inne och läser din humoristiska inlägg med mycket allvar bakom...

Postat av: Koppen

Tack Ullis.

2008-09-24 @ 22:59:24
Postat av: Anonym

Tack för i fredags Håkan!!!

Eller vad säger du Koppen?

2008-09-27 @ 08:54:26
Postat av: Koppen

mm.Han E kung......

2008-09-27 @ 11:14:48
Postat av: Anonym

GRATTIS på namnsdagen :)

2008-09-29 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback