Får la skriva nåt då......


Till Er som ringer och tjatar. Jag skriver bara när jag känner för det.



Så vad har hänt då?


WIC trummar på. Men det rullar inte på som förr. Final blir det säkerligen. Men guld! Nej det tror jag inte. Jag tror nämigen att vinnaren av AIK-Storvreta kommer att få lyfta Mässingstatyn i Globen.


Anbuden strömmmmmar in. Men just nu så känner jag för att ta det lugnt nästa år. Redan mycket piggare.


Ända sen jag var liten så har jag haft en liten kärlek till Liverpool. Minns väl en dag 1982 då min granne hotade mig med spö om jag inte valde ett favoritlag. Skraj som man var så valde jag West Ham. Ibland så ångrar man saker i livet.


Emil fyller 6 år nästa vecka. Åren går fort nu. Lika fort som en spelare som åker ur SSL hittar en ny klubb.


Göransson har tagit ut en ny trupp. Kul med skrällar.


Påsken E här. Kanske läge att hitta en Häxa.


Geniet har gjort det igen. Denna gången gjorde han nåt bra. Han fixade några femmor till oss på V65. Undrar om jag har råd att inte hänga med honom i Påsk.


Solen är här. Det pirrrrar i hela kroppen.


Gymat två gånger denna veckan. Säger som Dala brukade säga. Fan jag har Bögarmar.


Ser fram emot en mysig helg med solen.


Glad Påsk På Er.....






Kommentarer
Postat av: strellan

kung är du koppen. fortsätt och skriv när du känner för det. blir bäst så. glad påsk

Postat av: Oscar

Helt rätt..skriver gör man när man känner för det o då gör du det bra. Segt för Kent att så många tackar nej bara...

Antener till AIK kul, eller vad säger du?



Sköt om dig

2009-04-09 @ 22:21:27
URL: http://knightlundin.blogg.se/
Postat av: Czitrom András

Vunderbar:



" Påsken E här. Kanske läge att hitta en Häxa "



:))

2009-04-09 @ 23:10:05
URL: http://andrasczitromfloorball.blogg.se/
Postat av: Steve

WoooonderWaaaaal

2009-04-12 @ 17:18:19
Postat av: Elin

Ställ massor med frågor i min blogg nu när jag har frågestund! Kraam! www.elliinns.blogg.se

2009-04-12 @ 19:34:41
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback