"Synd för Emil".


Om en vecka vet vi vilket lag som är bäst i Sverige. Förr kunde man skriva bäst i världen. Tveksamt om man man kan göra det numera.

Återkommer till Finalen.


Påsken blev kanon bra. Jag har haft jätteroligt. Fyran han kantas av en massa besök. Med bla ledare från Alplandet. Hur roligt som helst. Alltid gott att vara med sina vänner. Vi tjötade nästan sönder fyran.


Jag har följt ett skönt gäng i Dumleslaget. Nämligen Örebro SK. Tänk vad åren går fort. Hela tre av mina gamla lagkamrater i Örebro hade med sina barn i cupen. Jag skrattade gott på läktaren när man direkt kände igen spelarna på deras fäders spelstil. När jag sedan tog upp ämnet med Aga så sa han.


"Synd för Emil".


Det var nice att se Lill Wetteus, Lill Ekengren, och Dubbla kopior Soppa.



Jo jag har även fått imig lite påskmat. Min favoriträtt Jansson slank ner gott i magen. Häxan var grym i köket.



Nu ska jag hämta kidzen. Det ser ut som om vi får en heldag ute i solen.
 


Nu laddar jag för nästa helg. Då kommer släkten hit på besök. Emil fyller nämligen 6 år. Killen E snart stor. Eller han är stor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback