Måste vara Världensbästa domare.



Följande text hittade jag på Magget.


Johansson väntar tillsammans med en lagkamrat och en ledare på domarna utanför domarrummet efter matchen. Han ska då ha sagt "ni är så jävla dåliga, stanna då, ni ska fan lägga av med det här". När Schwela ska stänga dörren sätter Johansson foten mellan dörren och karmen för att hindra honom. När dörren sedan stängs sparkar/slår Johansson på den.



Då frågar jag mig.


Hur kan en domare som knappt ser något under en match se igenom en stängd dörr vem av personerna utanför som sparkar på dörren?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för fälla

Vad är det för grop som vi, ramlat i, du och jag

Vad är det för krafter

Vad är det för skuggor som, rider oss, natt som dag

Allt där ute hotar oss och hemsöker vårt hopp

Så stäng ditt fönster, lås din dörr

En svart måne har gått upp



Göm mina händer, dölj mina spår

Håll om mig älskling, håll om mig hårt



Var vi förblindade, gjorde vi fel när vi

Gav upp allt, för en dröm

Låt dina fingrar som av pärlemor låt dom

Röra mig, tills jag glömt

Jag är värnlös, vagga mig till, rytmen av mitt namn

Ta min trohet, bär den ömt, ta emot den som ett lamm



Göm mina händer, dölj mina spår

Håll om mig älskling, håll om mig hårt



Be att havet bär oss bort till en lugn och skyddad hamn

Brassa segel, styr iväg, låt oss nå'n gång komma fram



Göm mina händer, dölj mina spår

Håll om mig älskling, håll om mig hårt



Göm mina händer, dölj mina spår

Håll om mig älskling, håll om mig hårt

2009-02-24 @ 18:15:00
Postat av: Anonym

livet rullar på trots alla svarta gropar man ramlat ner i !

2009-02-24 @ 18:16:17
Postat av: Ingrid

Lite cirkus över den här avstängningen.. mkt märkligt. Men man ska ju inte tjaffsa med domare, det vet ju du l

Postat av: Anonym

domare är inte heliga speciellt då det inte utför sitt jobb på ett fördelaktigt sätt, hade gärna bankat och bultat på själv...

2009-02-25 @ 09:13:17
URL: http://www.metrobloggen.se/larare
Postat av: Koppen

Men Flöjt.



Knegar inte du extra som Domare?

2009-02-25 @ 09:17:39
Postat av: farmor

koppen hjärta domare = sant

2009-02-26 @ 09:22:28
URL: http://farmor13.blogg.se/
Postat av: Tex

Hmmm.. Tror Schwela svartjobbar som Stålmannen, han har tydligen röntgensyn...

2009-02-26 @ 11:20:36
URL: http://tex-tv.floorballmagasinet.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback