Dags att utse Mölndals största Loser.



Nu är det tävlingsdags. Nästa vecka börjar tävlingen som ingen vill förlora. Det är dags att utse Mölndals största Loser. Jag lovar Er ett mycket starkt startfält. Eller vad sägs om Geniet, Loser Pålle och Mig själv.



Här har ni tre killar som inte har Fru Fortuna med sig.


Eller vad sägs om gårdagens händelser. När jag kom till dagis så var det bara tre barn kvar (mina två plus en). En av dom hade precis kissat ner sig. Allt var blött. Gissa vems barn det var. Hur som helst så tog det en stund att hitta extra kläder och tvaga. När vi kom hem så slängde jag in allt i tvättmaskinen. Efter 20 minuter så var jag tvungen att uppsöka wc. Då märker jag att det är vatten i hela badrummet. Gött stopp i avloppet.



Geniet hade bestämt sig för att åka ner till Byn med sin kära. Nu var det så att han hade lirat på Dagens Dubbel. Lopp1 gick bra. Han satte vinnaren. Då börjar den käraste att tjöta, "Vi måste dra nu så att vi inte blir sena". Men Geniet svarade att han jättegärna ville se lopp 2. Då han var riktigt säker på att pengarna skulle rasa in. Den käraste gick med på det.


Lopp 2 börjar , och allt ser bra ut. Men som så många gånger förr så blir hästfan tvåa i mål. Sur och tvär så lämnar dom lyan. När dom kommer till bilen så ser dom en parkeringsvakt som skriver ut böter. Gissa vem som fick böter? Här åker han i lopp två. Sen får han dessutom böter.



Loser Pålle fick ta med sig jobbet hem. Enligt uppgifter så satt han hemma och jobbade till klockan 01.00. Men då ska ni veta att det var en bra kväll för LP. Killen har nu ett tag haft sån utur att om han skulle köpa en trisslott så skulle han säkerligen få böta eller nåt i den stilen. Vinna skulle han aldrig göra.


Som sagt nästa vecka börjar tävlingen. Så för alla Er som lirar på Nordicbet kan jag starkt rekomendera att följa vår tävling. Bara att spela emot oss.

Kommentarer
Postat av: Pillan

du e inte bitter alls min vän.. hahah

min röst faller på ... trumvirvel dig!

2009-01-29 @ 10:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback