Joel Gais?



AIK slog Järfälla med en boll. Matchen såg ut som en småmålstränng. Man såg inte många målvaktsräddningar precis. Om AIK vill ta SM guld så får dom nog börja att leta efter en ny målvakt.


# Det finns (fanns) tre saker (personer) som jag gillar i Mulsjö. Men nu tror jag bara att det finns en kvar. Ivarsson, Holtz, Lindqvist. Vad sysslar dom med? Vad tror dom om sitt lag? Lider med Ivarsson. Tänk att det fortfarande finns dårar som pissar på sina medmänniskor.


# Ett stort tack till alla som fixade gårdagens fest i Göteborg. Nästan 9000 i festsalen. Magiskt. Nytt för i år var även att ca 85 % stannade kvar hela matchen. Nice.


# Nu ligger Sundbom 13 pinnar före närmaste Svenskelandslagsmannen i poängligan. Borde inte det räcka för åtminstonde en A-kamp?


# På fredag har vi en måstematch. Barnvakt E löst. Hoppas att Döskallarna E lika taggade som mig.


# 27:an E i Spanien och badar. Varför sånt gnäll? Ja nu fattar jag. Han E rädd för att Magget ska bedöma hans simtag. Får han mer än en tvåa där så fattar jag ingenting.


# Som vanligt när det E bandy på tv så har mina barn somnat framför tvn. Emil tyckte att det var roligt att en kille i Järfälla hette Joel Bajs. Jag förklarade för killen att han hetter Joel Weiss. Då tittade Emil på mig som ett stort frågetecken och sa. Joel Gais?


Natti folks.

Kommentarer
Postat av: Zebulon

Jag kan blanda vattnet på Fredag om du fixar tre pinnar :)

2009-01-06 @ 03:23:33
Postat av: Koppen

Taget...

2009-01-06 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback