Vi e tjocka vi e bäst.

Fyra raka segrar. Så gött.


Vad ska man säga om alla fegisar som gömmer sig på nätet. Många tycker, men dom vågar sällan skriva under med sina namn. Egentligen ska man inte svara dårarna. Vi får mycket skit på nätet. Synd. Tänk om vi skulle gnälla på allt som sägs/skrivs om oss. Tänk om vi skulle skriva om hur sekretariaten beter sig. Hur publiken på landet sköter sig. På ett ställe så satt publiken en meter ifrån vårt utvisningsbås och hånade mina spelare.


Ni skulle bli chockade. Vi vänder det till nåt roligt. Är vi tjockisar så borde ju alla slå oss. Eller hur.


Jag gillar Tygriket. Dom har glimten i ögat.  Dom skrev roligt om vår publik mm. Kul att det går bra för dom. Därför så tystade vi ner vad som hände i deras hall. Vi låter det vara jämt. Det tillhör spelet. Hoppas att Tygriket tar kvalplatsen.


Fick skit av en anonym fegis i går. Bad han kissa ner sig. Ändo så känns det som om att det var jag som var mognast. Märkligt.


Nu ska jag vika tvätt i tre timmar. Nice.


Nu går tjockisarna för femte raka.

Kommentarer
Postat av: Chefen

ni är grymma, så länge ni tar trepoängare är allr ok. Sälen e blåsigt,kallt och snurrigt :)

2009-01-24 @ 15:00:54
Postat av: Anonym

Har du vart med på någon av dessa matcher? eller är det Meijer som är the new big boss?

2009-01-25 @ 13:38:05
Postat av: KOPPEN

Varför anonym?

2009-01-25 @ 13:51:08
Postat av: Anonym

Va inte meningen att vara anonym

2009-01-25 @ 16:47:35
Postat av: Roos

VA fan! varför fastnar inte mitt namn, kanske jag som är en tjockis/ roos

2009-01-25 @ 16:49:14
Postat av: Koppen

Hehehe, du e spärrad Roos.

2009-01-25 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback