Skämmmmms över mitt dåliga språk.



Vilken match. Små Änglarna (läs U21) bjöd upp till dans. Åh vilken dans sen. Satt hemma i fyran och gapade som en onykter tonåring med stora besvär.


Nåja. Kvällen började med att vi köpte snask för väldigt mycket pengar. Sen förklarade jag för Ebba och Emil att bompa var inställt. Vi fick helt enkelt klara oss med lite fotboll på tvn. Eftersom mina barn är såååå förstående så blev det aldrig några problem.


Jag kan ibland säga lite dumma saker i och med fotbollsmatcher. Igår fick jag verkligen ångra några mindre bra uttal. Som när en mörkhyad kille tacklade våran målvakt.


"Ge idioten rött förhelvete"



Emil tittade på mig och skrattade. Jag var väldigt snabb att be om ursäkt. Samt förklara att "så säger man inte". Gissa vilken kommentar Emil körde resten av matchen. Puuuhhhh. Ibland kanske man borde tänka lite. Eller varför inte MYCKET. Sämmmmmes som tusan.


Idag har vi varit inne nästan hela dagen. Magen mår inte bra. Skaldjurssalladen som intogs på fredagskvällen var nog inte 100.


# Nästa vecka blir nog toppen. Till Örebro och Rocka. På schemat står Studion, Grillkvällar, sång och musik med gamla legender. Härligt.


# Mmmm va det ska simmas i Mammsens pool.


# Imorgon ska det tvättas Järnhästar. Ebba och Emil E laddade. Själv så ska jag sitta i skuggan.



Kommentarer
Postat av: syrran

då kan du å eddy trängas i poolen ;)

2009-06-28 @ 09:34:30
Postat av: Koppen

Härligt....

2009-06-28 @ 17:13:16
Postat av: Ingrid

Hörde att du börjar blogga igen, vardå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback