Ner och Upp.



Då sitter man här igen med ett sjukt barn. Natten var ett litet helvete. Men det är klart att man går upp och hämtar vatten när Ebba har tokhög feber.


Vad gör man då om man tvingas sitta inne hela dagen. Jo man kan ju alltid lira lite på hästarna.
Spänningen var hög i fyran när man hade 6 rätt inför sista loppet. Utdelningen sa 122.000 om min häst skulle vinna. Starten gick och han låg trea. Två dårkuskar körde som om dom redan var inne på upploppet. Det är då det händer. Min häst dör. Nåja 6 rätt 483 kr på en sattsad hundring. Men det känns som om jag klantade bort det i sista. Satte två spikar. Varav en gav 9 gånger fläsket.


Kollade in på Nordicbet. Lirade 4 st ettor på hockeyn. Fick oddset 6.97. La 80 kr. Som raskt ökade till 558 kr.


Igår fick jag ett tips av en gamal motståndare. Han gav mig en häst i avd 2 som han trode på. Hästen gav 9 gånger. Tur att man la en hundring på den. Bara att hoppas att dom som jag tipsade lirade dom också.


Kanske ingen ide att lira imorgon. Får la vara nöjd med mina två loppor idag. Inte varje dag som man vinner.



Nu är det bara att hoppas att man får sova lite inatt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback