Skit också.


Gillek till Gnaget. Kul. Tror att han kommer att göra sig bra där. Men han borde ha tagit nr 27.


# Sporterna avlöser varandra på tv. Just nu är det längdåkning. Skitsport. Mars och April är härliga månader. Nu avgjörs många härliga slutspelsmatcher, samt kvalrysare.


# Frölunda fick gott med pisk igår av ett lag från Jönköping. Hur E det möjligt? Är inte sporten död i Jönköping?
Man undrar vad som kommer att hända med JIK. Jag hoppas verkligen att föreningen samlar kraft och kommer igen. Innebandyn behöver JIK.


# Hillborg är med i toppen av slutspelets poängliga. Sånt tycker jag är supernice.


# Orkar Täby vända det här? Klart att dom gör. Eller?


# Mullsjölona har en ödesmatch ikväll. Förlust och jag vågar säga att dom återigen är hemma i ettan. Holtz  till Täby. 


# Solen är stark idag. Får nog smörja in mig sen.


# Magen är inte i form. Kan det vara kycklingen som spökar. Vaknade 04.00. Bara att springa till  toa. Idag E jag en riktig klenis. Skit också....

Kommentarer
Postat av: teknikskolan

är detta nåt för dej? ;)

mar061.html" rel="nofollow">http://www.pixbo.se/news/zmar061.html

2009-03-21 @ 00:06:34
Postat av: Anonym

http://www.pixbo.se/news/z _ mar061.html

2009-03-21 @ 00:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback