Skönt tugg på FB chatten.



Säg som det är säg som det är, du har lust med nått annat, du börjar bli gammal.


Tack Lundell...

Japp då fyllde man år igen. Bara att erkänna att man är gammal.

När jag kom hem idag så loggade jag in på FB. Shit vad glad jag blev. Jag hade fått löjligt många Grattis. En av mina favobloggare (Ingrid) hade gjort en skrivit en rolig blogg om mig. Garvade gott.


Sen började jobbet. Man skulle börja att tacka alla. Började lite på chatten. Där dök Innebandylegenden Mika Packalèn upp. Mika har jag mött många gånger både på planen och som moståndarcoach. För Er som har hängt med här på bloggen genom åren så kanske ni kommer ihåg när jag 2002 mötte Mika i hissen på Globenhotel, samma dag som vi skulle stå öga mot öga i finalen. Den gången tittade vi bara på varandra. Ingen sa ett enda ord i hissen. Lite magiskt. Finalen blev en Busterhistoria. Vi vann i sudden efter 36 minuters spel.


Igår grattade min gamle rival mig. Senare på kvällen så gick jag in och tackade killen på chatten.



Jag- Tackar. Vi börjar att bli gammmmmla.

Mika- Så är det.

Jag- Bara att jobba på i andra halvlek...

Mika- He he,,,övertid på "Hemmet", eller?

Jag- Hehehe, tänkte säga att jag tar dig i sudden,,,men det hade kanske låtit kaxigt.

Mika- Flashback from the past.




Sen följde lite härligt tugg. Jag hoppas för Innebandyns skull att Mika snart är tillbaka där han hör hemma. Nämligen i ett bås i SSL. Skulle jag göra en Capello lista över dom bästa motståndarna som jag har stött på i båsen runt om i landet så ligger Mika högt upp på listan. Säger som Henry sa om Henke Larsson igår. Hylla den som hyllas bör.


# Rolig afton idag. Var nere och coachade Pixbos Damer mot P94orna. Riktigt impad av tjejerna.


# Storvreta på söndag. Jag e redan tokladdad.


# Skaplig förmatch. Bröderna Jihde ska dunka på varandra (Igen).

Kommentarer
Postat av: NR 9

Fan vad gammel du har blivit!!!!

2009-11-12 @ 17:19:07
Postat av: Ingrid

... din syrra kände igen dig i min beskrivning, det känns STORT. Till Koppens syrra: Tack för din kommentar.

Postat av: Cecilia

Grattis i efterskott! Nu väntar jag med spänning på ditt inlägg "F-n vad tungt att skriva - Grattis Storvreta" ;-)) Trevlig helg!

2009-11-20 @ 13:08:03
Postat av: Koppen

Hahahaha. Som du ser Cecilia så orkar jag inte ens skriva. Shit va tungt.. Man måste vinna när inte Världens bästa lirare E med :)..Tror att du vet vem jag syftar på. Ha det gott. Tackför Gratullationen.

2009-11-20 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback