Ny vecka. Nya poäng?



What a day. Stressen e här igen. Vi tog en sovmorgon. Sen gick allt i ett rasande tempo. Första anhalt blev Emils fotbollsträning. Satt och skämdes över min sons spel. Han kapade tre killar på två minuter. Tillslut så fick tränaren säga till killen att man inte behöver glidtackla i varje närkamp. Kanske dags att sluta garva när han gör en kapning på PS2.


Då var snart första omgången komplett. Inte en enda överraskning om ni frågar mig. Vi får väl se om AIK står pall imon. Jag håller mina tummarna för det. Mer deg in på kontot.


Imon blir det träning. Dags att dra upp nya planer inför helgen. Samt en matchgenomgång av Umeå matchen. Satt och tittade lite på statistiken av matchen . Starkt av oss att bara släppa 6 skott på mål i sista perioden. En period som Umeå borde ha bombat sönder oss. Men vi är väl tråkiga. Hoppas det i allafall.


Umeå kommer att ta många poäng. Dom hade en hel del luriga frislag från hörnen. Många platsbyten som lurade oss. Tyckte mig se att dom inte gillade mattan. Önskar dom all lycka i framtiden. Umeå har verkligen blitt en Innebandystad. Tror att man kan tacka Hasse och Urban för mycket av det. Personligen så har jag alltid gillat Umeå. Matcherna mot Dalen spec. Har sagt det förr och jag säger det igen. Det finns inget ställe i Sverige där man blir så gott bemött som i Umeå.


Om någon tror att jag ville håna eller nonchalera Daniel Jernberg så har ni fel. Alla har rätt att tycka vad man vill om sina motståndare. Tyckte bara att uttalandet var väldigt konstigt. Daniel är en lirare. Jag gillar lirare. Punkt slut.






Kommentarer
Postat av: Ingrid

Haha, fiskar du efter röda mattan nu Koppen? Kul att du gillar norrlands huvudstad.

Se nu till att komma till Umeå i år.



Umeå City betyder också mycket för innebanyn i Umeå, snacka om att ta fram egna produkter. Många glömmer det.



Btw:

Liverpool: Torres (20, 75), Kuyt (42)

West Ham: Diamanti (29 str), Cole (45)

Postat av: Strellan

En säsong har gått sedan jag kommenterade målvaktsposten*. Jag står fortfarande fast vid att Kocke är en bättre målvakt än Viktor Wedlin och att Kocke borde ha vart med uppe i Sundsvall och vaktat kassen. Nu finns det väl ingen som tvekar eller tycker annat? Förresten, vart har Viktor Wedling tagit vägen? Vart Kocke har tagit vägen vet nog de flesta vid det här laget. Men för att förtydliga, han spelade SSL i lördags och släppte endast in två baljor, vilket var två färre än Sjögren & lika antal som Ramsin.



*http://koppen.blogg.se/2008/april/vilket-skont-gang.html

2009-09-21 @ 14:15:44
URL: http://innebandy.blogg.se/
Postat av: Koppen

Så vitt jag vet så lirade Viktor div 1 match förra säsongen. Om vi menar samma . Ditt efternamn e väl inte hundra?

2009-09-21 @ 15:37:40
Postat av: Strellan

Fast enligt statistiken* så lirade bara Wedlin två matcher för Göteborg ifjol. Morero vaktade kassen i de flesta.



Efternamn?



*http://www.innebandy.se/templates/ida/Player.aspx?ID=8811&PlayerID=1419072&epslanguage=SV

2009-09-21 @ 20:21:42
URL: http://innebandy.blogg.se/
Postat av: Niklas Malmgren

Får du tippa på matcher i din egen serie? :-D

2009-09-22 @ 18:25:57
Postat av: Koppen

Malmgren: AIK Fotboll. Säkra pengar....

2009-09-23 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback