Hur tänkte han?


Sååå skönt. Premiärsegrar är alltid skönt. Idag slog vi Umeå City med 4-2. Jag är riktigt nöjd med killarna. Vi ställde upp med 2 st 91:or från start. Minns själv när jag debuterade med dom stora killarna. Man var inte direkt kaxig då.

Cristofer Axelsson och Oskar Henriksson gjorde mer än jag hade kunnat önska mig av dom. Härligt "grabbar".


Umeå Citys lirare Daniel Jernberg tyckte enligt Magget att vi lirade tråkigt. Får la be Daniel om ursäkt. Tycker bara att det är lite konstigt att han tyckte att det var vi som lirade tråkigt. Bollinehavet måste ju ha varit 70/30 till oss.


Men men men. Man har la själv gjort några självmål efter en förlust.


Nu blir det chips och fotboll. Barnen kan få röja ett tag till ikväll. Allt e bara så underbart.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis till segern ;)

Postat av: What comes around goes around

väldigt kaxigt och nonchalant inlägg koppen. vi får väl se hur kappen svänger & vänder i vinden efter mötena mot Falun & AIK. Då är det väl du som säger att motståndarna spelar tråkigt... Kasta inte sten i glashus?!

2009-09-20 @ 02:44:02
Postat av: Bollinnehav....

kul

2009-09-20 @ 04:18:52
Postat av: Zebulon

du e la bra go du !!!!

i våras la du ner bloggen och skulle sluta med innebandy, nu bloggar du och coachar för fullt:)



Härligt at se dig igång igen // zeb

2009-09-20 @ 09:47:40
Postat av: Innebandy wow

Vadå nonchalant?

Han bad ju om ursäkt:)



Grattis.

2009-09-20 @ 10:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback