Ute på Vägen Igen...



Jag säger så mycket konstigt. Jag lurar mig själv ibland. Men men men. Nu E jag på G igen.


Hade sagt till mig själv att skita i plasten en liten stund. Men det gick inte. Nu är man tillbaka i båset. Denna gången i Pixbo Wallenstams färger.


Har nu varit med grabbarna i 1,5 månad. Det är sååå roligt. Vilket gäng. Här krigas det på förfullt på varje träning och match. Jag trivs som en fisk i vattnet. Detta kommer att bli en rolig resa.


Ihelgen bär det av till Fagerhult. Match mot Hills gäng. Samt lite roliga aktiviteter. På söndag får vi bekänna färg när Warberg gästar oss i Mölnlycke.


Ha det gott...

Kommentarer
Postat av: Gittan

Kul att du är tillbaka, både i båset och här. Kommer och tittar i Solnahallen senare. Ha det bäst!

2009-09-09 @ 19:07:19
Postat av: Tex

NU kör Koppen!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback