"REA(L) AIK"


Jaha. tror att det tog max 25 sekunder innan första smset kom. Som ni säkerligen vet så har jag varit AIK supporter i hela mitt liv. Det spelar inte så stor roll vilken sport det gäller. Så fort ett AIKlag torskar så får jag ett gäng sms. Igår kom ett som faktiskt gav mig ett skratt.


"REA(L) AIK"


Laget som enligt alla experter inte kunde torska. Jag ska inte hylla mig själv men kommer ni ihåg vad jag skrev i Julas? Storvreta vinner i år. Täby går till final. AIK har haft ett tufft år. Man kan väl lungt säga att det har lite prylar där. Nästa år är dom säkert i final igen.


Vi får väl se om jag får rätt. Inte mycket som talar för det. Jag E ju kass på tippning.



# Många rykten som vanligt så här års. Gillar spec orden "EN Säker Källa Sa".


# En säsong e lång. Man ska kanske inte tippa en serie efter bara några omgångar.


# Detta hittade jag på Gittans blogg.



"Det är lätt att vara ödmjuk i medgång" sa en viss förbundskapten efter gårdagen. Så sant så sant. Men skönt att man kan ändra sig.



Detta hittade jag på Magget. En intervjuv med Ulf Hallstensson.


Hur tror du SM-finalen Storvreta-Caperiotäby slutar?
- Nu är säsongen slut för oss. Helt ärligt så bryr jag mig inte om hur den går. 



Innebandy e bra spec. Tror ni tex att Henke Larsson skulle gå ut och säga att AIK stinker skit?
Tror ni att Fotbollensförbundskapten skulle säga att han inte bryr sig om SM Finalen?





Fan vad jag Älskar Plast. Så jävla bra....

Det spelar fan ingen roll hur Mediatränad (Tänkte precis på Bojan) man är. Fel fråga vid fel tillfälle och det är kört.






# AIK Hockey gjorde det. Så gott. AIK Fotboll. Vad händer? Vakna nu.


# Varför tänker jag alltid på Täby när jag gör BEAsås?


# Shit va roligt det ska bli att beskåda finalerna. Minns själv vilket adrenalin man hade på Hovet. Jag hoppas att alla någongång får uppleva en final. Det är magiskt. Det går inte att förklara.



# Mullsjö E tillbaka. Grattis Mr Olofsson. Även ett Grattis till 27:an och Hellas.

 




MÅ DOM BÄSTA LAGEN VINNA.









Kommentarer
Postat av: RA

Ha, riktigt rolig rubrik....

2010-04-14 @ 14:43:24
Postat av: syrran

en final på Hovet, oj oj oj så nervös jag var då, glömmer det aldrig....

2010-04-19 @ 22:15:34
Postat av: Gäst

Jag får be om ursäkt Mikael. Förlåt att jag gick hårt åt, när din "Koppens Hörna" lades ner. Klagade ju på att det avbröts tidigt och att du hade gjort för få avsnitt för att vara väridgt en SSL-klubb's webb-tv. Förlåt. För när jag spanade in sajten: AIK.se/innebandy under playoff, upptäckte jag, det till en början "heta" programmet "Inside AIK". I de två första programmen verkade allt frid och fröjd. Introt satt klockrent, till och med snäppet vassare än ditt, sköna punkter och bra analyser. Tommy Åstrand och Peter Ahnberg ledde program 1 och 2. Det var efter program 2 som problemen började. Tommy Åstrand fick sparken från "Inside AIK" och linköpingsprofilen Jihde kallades hastigt och lustigt in mellan två kvalmatcher och gjorde program 3 tillsammans med Tommy Åstrand. När man sedan satt och väntade på program 4 dröjde det, och dröjde, och dröjde. Nu har man ju gett upp hoppet om ett "Inside AIK" program 4 men enligt rykten finns det fortfarande folk uppe i Solna som väntar. Förlåt Koppen att jag gick hårt åt mot ditt "Koppens Hörna". Det finns ju de SSL-klubbar som har det sämre ställt på webb-tv fronten. Du gjorde ju trots allt 6 program, vilket är hästlängder mycket fler än AIK. Förlåt Koppen.

2010-04-20 @ 19:09:15
Postat av: Koppen

Hahahaha.

Inte behöver du be om ursäkt.

Själv så hoppas jag att det blir mer Koppens Hörna. Vi får se. jag e redo när PW är redo.

2010-04-20 @ 23:38:48
Postat av: David

Slutat blogga?

2010-04-25 @ 23:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback