Vill ni prata om livet? Gå till McDonalds.



Knäppt. sitter och kollar på IKSU-Endre. Det knäppa är att Ebba håller på Lindome. Emil hejar på Pixbo. Jajaja kul att dom tittar iallafall.


Påskhelgen har varit härligt lugn. Vi har varit på kalas. Emil styrde stället bra. Han bildade en grupp. Han själv var sångare. Ebba fick ta trummorna. Dom andra barnen fick stå i bakgrunden och komp. Jag blir riktigt tårögd varje gång som han sjumger "Hugger i Sten". Denna gången var jag inte ensam om det.


Före kalaset så tittade vi in på McDonalds. Man är ju rutinerad. Barnen måste äta mycket mat innan dom äter 2 kilo godis. Där träffade jag en gammal domare. En Domare som man säkert har haft en så där 100 matcher. Självklart så erbjöd vi honom plats vi vårat bord. Vi hade ett gott samtal om livet. Inte något Innebandytjöt alls (knappt). Får nog gå lite oftare till Mc. För det var väldigt trevligt.


Oj. Iza Rydfjäll. Vilken dönare. Där blev jag impad. Sa dom 17 år?


Efter kalaset så kojade vi kvar hos M och W och O. Känner mig bakis idag. Vilket liv det var. Fyra ungar i en trea. Roligast var vid läggdags. Tror att det tog 2,5 timmar att lägga dom. Kanske bra med rutiner iallafall.


# Mullsjö lirar alltid avgjörande matcher. Varje år bjuder dom upp till fest. Hoppas att dom vinner idag. Vill så gärna säga Grattis till Mr Olofsson.


# Jo måste plusa tvsändningen idag. Älskar långsidan.


# Okej Ebba vill skriva. ebba h. rerrra pappa. kw1rwffdetqyuifae.sfsfgtgrg.


# Täby vinner idag. Något säger mig det.



Nej dags att spöa datorn i hockey. Tur att jag och Emil lirar i samma lag. Min segerchans ökar med 100 %.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback