En Gång Var jag Kung.



Kallt Kalla Kallt.
 

Nej man kanske inte ska blanda in Kalla i piss vädret. Något säger mig att hon Guldar Ikväll igen.


Jag har spridit lite värme
Jag har spridit lite frost
Jag är varken hjälten eller boven
Jag är bara lite Lost...



# Lindström gillar att måla.


# Lunken E vass. Han gick hem i min tjocktv (ja jag ska köpa en platt). Såg riktigt mediatränad ut. Undrar om han inte tar över herrlaget nästa år!



# Matchen mot AIK blev inställd. Trist men sant. Väntar på det nya datumet. Trist för Warberg. Undrar om dom tar tåget nästa gång?


# Men ärligt. Nu körde en sprint kille fel igen. En Vitryss denna gången. Kan man inte ställa en funktionär i banan som visar hur dom ska åka?


# Falun hemma på söndag. Shit vad spännande. En slutspelsplats ligger i potten. Vem vågar tippa en sån match? Som ett brev på posten så kom vi inte in i hallen idag. Hoppas att vi gör det imorgon. Snö och Göteborg funkar inte. Allt blir fel.


# Ebba är för härlig nu. Hon har bestämt sig. Hon ska gifta sig med Barbazoo. Den fina gula killen. Får väl snart börja att rita på ett Giftastal då. Några år tidigare än jag förutspått.


# Är Innebandy snart OS sport?


# Damkronorna ska lira semi idag. Nån som orkar se utklassningen? Nån som bryr sig? Nej, tänkte väl det.





På vinylen rullar Kung Scocco.



En gång var jag kung
med mitt eget land
drömmar och skatter
höll jag i min hand
jag ägde världen
jag var på väg någonstans
uppfylld av mig själv
som om inget annat fanns


En gång var jag kung
i ett rike för längesen
det kanske bara var en dröm
men jag bär den med mig än





Tack Mauro Scocco.........



Kommentarer
Postat av: M.Svensson

Lycka till mot AIK nu och hoppas det går vägen denna gång med 3 poäng ..om..hmmm... inte domarna "lämnar över dem" till motståndarna igen! Kör så det ryker bara! Damkronorna mot USA, nej precis, vem orkar se det!

2010-02-22 @ 21:26:18
Postat av: Cecilia

Barbazoo - underbart! Min gudson ÄR Barbazoo om han får bestämma själv. De kanske borde slå sina påsar ihop? Han är snäll och väluppfostrad men saknar bollkänsla dock duktig på att måla och att namnge all världens traktorer, bandvagnar o dyl...något att ta in i släkten?



Lycka till i slutspelskampen!

2010-02-23 @ 14:09:35
Postat av: Koppen

Klart Cecilia. Dom små E sköna.

2010-02-23 @ 18:18:38
Postat av: P

"# Är Innebandy snart OS sport?...Nån som orkar se utklassningen?"



Du har redan själv svarat på din fråga. Innebandy och damhockey är ungefär lika utvecklade globalt sett! Alldeles för få lag som kan spela på hygglig nivå.

2010-02-23 @ 18:30:17
Postat av: Koppen

Sant P. Riktigt Sant...

2010-02-23 @ 20:12:35
Postat av: 23

Äh, med innebandy som OS-sport så sätts väl 200 000 kineser på halvfrivilligt täningsläger i fyra år så har vi ett till bra lag...

2010-02-23 @ 22:18:40
Postat av: Koppen

Hahahaha. Kanske det. kör hårt 23:an. Men inte för hårt nästa match.

2010-02-26 @ 10:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback