R.I.P Min vän.


Hur kan allt vända så fort? Hade en kanondag med kidzen. Vi var och tittade på Pixbo-Falun. När vi kommer hem så ringer telefonen. Jag får då beskedet att min vän Daniel Eliasson är död. Daniel blev bara 27 år. Jag har haft äran att träna killen i några år, samt vara hans vän. Hans humor var sjuk. Sista året med mig som tränare fick han nöta mycket bänk. Men han bjöd på sig själv (eller håna han mig) och tog med sig ett sittunderlägg (heter det så?). Vilket såklart uppskattades av spelare och publik. 
 


Nu sitter jag här i fyran och vet inte riktigt vad jag ska göra. Tomt helt enkelt. Många tårar faller runt om i Världen idag. Vi är alla en stor sann vän fattigare.





Tack  Daniel för allt du gjorde för mig och mina barn. Du kommer alltid att finnas i mitt och mina barns hjärta.
Emil och Ebba hälsar. STOR KRAM....






R.I.P   Daniel Eliasson






Kommentarer
Postat av: Gittan

Ännu fler sorgliga besked för dig... skickar styrkekramar!

2010-01-18 @ 17:53:16
Postat av: syrran

många kramar från oss i Köping.



2010-01-18 @ 18:18:15
Postat av: Per Nordström

Ledsen, mannen. Kämpa på!



/Per


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback