Fick Kimmo ett nytt finger på Nallen?



Härliga väder. Solen står upp när vi andra faller.





Morgonstunderna i fyran är härliga.
 

Jag: Emil gillar du tonfisk?
Emil: Nej, det luktar röv.


Ebba: Pappa, vet du varför jag sväljer tandkrämen?
Jag: Nej.
Ebba: För då kommer inte trollen upp.




Igår blev det ett gig på Personalfesten. Emil sjöng "Hugger i Sten". Sen spexade han duktigt. Ebba färgade håret Rosa. Hoppas att det går bort.



Kimmo verkar må bra av lite vila. Pang pang pang. Undrar om han fick nåt finger på Nallen.



# Allsvenskan kör igång. 2lax10?


# Vika tvätt nu. Spännande värre.


# Darin vinner ikväll. Klart bästa låten.



Ska snart ut och andas. Måste bara hitta solskyddsfaktorn.


# SM GULD till PW i helgen. Undrar om det blir ett eller två?


# Skiter i Pajaslistan. Jag väljer att mogna istället :) :) :).






Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mogna varför då? Känns omoget....underbara kommentarer btw om tonfisk och tandkräm! Här diskuteras huruvida man kan tjäna en hundring av tandfén om man pillar loss alla lösa tänder eller ej...inflationen har talat, på min tid fick man en enkrona...må gott!

2010-03-14 @ 14:29:10
Postat av: Vad hände med det utvlovade "Koppens hörna"?

"Skiter" du i Koppens hörna också?

2010-03-14 @ 20:31:45
Postat av: Jimmy

Mogen,nej. Mesig, ja. Ge mig pajaslistan.......

2010-03-16 @ 20:54:28
Postat av: Koppen

Vet faktiskt inte vad som händer med Koppens Hörna? Jag kör det gärna. Men det har inte dykt upp nån kamerakille på jobbet.

2010-03-17 @ 18:55:36
Postat av: Ravnlily

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback