Guldet hamnar i Uppsala i år..



Inget Slutspel i år. Tungt nu.


Men en  tabell ljuger Aldrig. Dom åtta bästa lagen i serien gör upp om Guldet. Måste säga att det i år är riktigt svårtippat. Men jag säger Storvreta. Jag tror att Guldet hamnar i Uppsala i år.


Järfälla åkte ur. Trist. Jag gillar Järfälla. Dom hör hemma i SSL. Okej, en tabell ljuger aldrig. Men personligen så tycker jag att dom var klart mycket bättre än Tyresö. Men som sagt. En tabell ljuger aldrig. Hoppas att Spindlarna snart E tillbaka.


Någon som bryr sig om kvalet till SSL? Kanske nån då. Jag tror på Mullsjö. Hoppas att dom grejar det. Jag tycker att dom har stärkt sitt varumärke ganska kratftigt dom två senaste åren. Sen behöver skogen ett lag i SSL.


# Johan Andersson äger snart Warberg. Skapligt bra där.


# Zlatan fick rött igår. Undrar om Real Madrid anmäler han så att han får ett längre straff? Eller det kanske bara händer i plastens värld.


# Pernilla gick såklart vidare till finalen. Allt annat hade varit knas. Kul då har vi ju en riktig Schlager i finalen.


# Jaha, vad händer nu då?


# Vad är det Orup sjunger? Du borde växa upp och bli en man innan det E försent. Ja, kanske det.


# Grannen var inne och kollade på plast hos mig. Var fan e bollen? Varför filmar dom från kortsidan? Men var fan E bollen? Tror inte att han kommer över och kollar i slutspelet.


# Lider med våra damer. Endast 18 sekunder från ett slutspel. Shit vad jobbigt.


# Jasså. AIK började säsongen med ett nytt Guld. Någon som vet att Allsvenskan börjar nästa vecka? Pajasen Wernersson tippar som vanligt. Elfsborg och Blävitt. Samt såklart Malmö. En riktig Expert det.






Kommentarer
Postat av: Grannen

Avgå Koppen.

2010-03-08 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback